بررسی تعمیر پی اس 4

 در این مقاله بررسی تعمیر پی اس 4 و مشکلات متداول آن می پردازیم.

پی اس 4 نزدیک به هشت سال دارد و حتی پس از انتشار پلی استیشن 5 ، رایج ترین مشکلات پی اس 4 هنوز وجود دارد. از چراغ چشمک زن گرفته تا پورتهای معیوب و هر آنچه در این بین است، ما در سایت دو سوت تعمیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکلات رایج پی اس 4 را برطرف کنید.

تعمير پي اس فور

پلی‌استیشن ۴ (به انگلیسی: PlayStation 4) (به‌طور مختصر پی‌اس۴ (PS4)) نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌است.

شیوه تعمیر پی اس 4

در این راهنمای جامع از تیم دو سوت تعمیر به بررسی شیوه تعمیر پی اس 4 و مشکلات عمده آن می پردازیم. همچنین راه حل هایی را برای رفع اشکالات و خرابی های دستگاه پلی استیشن 4 ارائه می دهیم.

مشکلات عمده

مشکلات عمده پی اس فور

در اینجا به برخی از مشکلات عمده دستگاه پی اس 4 و راه حل های آنها اشاره می کنیم:

1. چراغ نشانگر آبی چشمک می زند

هنگام راه اندازی پی اس 4 ، چراغ نشانگر LED که کنار کنسول را آراسته است باید قبل از سفید شدن به سرعت آبی رنگ شود. گاهی چراغ آبی به طور مداوم پالس می کند. در این حالت، این کنسول سیگنالی به تلویزیون نمی فرستد. اگرچه این مشکل در زمان راه اندازی گسترده تر بود ، اما هنوز برای بخش کوچکی از کاربران مشکلاتی وجود دارد.

راه حل ها

راه حل تعمير پي اس فور

برای تعمیر پی اس 4 (PS4) همانطور که سونی در راهنمای عیب یابی خود بیان کرد، نور آبی چشمک زن می تواند نشانه ای از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. با این وجود ، تعدادی راه حل بالقوه وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

اگر موفق به جدا کردن مشکلی از سخت افزار پی اس 4 شدید، با پشتیبانی نمایندگی PlayStation تماس بگیرید. زیرا آنها گاهی اوقات می توانند تعمیرات یا جایگزینی در محل را ارائه دهند. در این مرحله ، ممکن است کنسول شما تحت ضمانت سازنده نباشد و مجبور شوید هزینه تعمیر را پرداخت کنید.

1. سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید

این نکات را دنبال کنید:

  • تعداد معدودی از کاربران اظهار داشته اند که با به روزرسانی سیستم عامل تلویزیون، کمبود سیگنال صوتی تصویری برطرف شده است.
  • اگر تلویزیون جدیدتری دارید، به ویژه تلویزیون با قابلیت اتصال به اینترنت، به کتابچه راهنمای تلویزیون مراجعه کرده و سیستم عامل آن را به روز کنید.
  • انجام این کار ممکن است تنظیمات HDMI را تغییر داده و سازگاری دستگاه را برطرف کند.
2. پورت های HDMI را بررسی کنید

برای تعمیر پی اس 4 (PS4) به هر دو پورت HDMI در تلویزیون وپی اس 4  نگاهی بیندازید، به همراه کابل HDMI هرگونه ناهنجاری یا خرابی آشکار می کنید. در صورت امکان کابلهای جایگزین HDMI را آزمایش کنید.

3. منبع تغذیه را بررسی کنید

دکمه روشن / خاموش در قسمت جلوی پی اس 4 را حداقل به مدت هفت ثانیه لمس کنید، یا تا زمانی که سیستم دو بار بوق بزند و خاموش شود.

پس از آن ، سیم برق AC را از پریز برق جدا کنید. اتصال AC IN و سیم برق را از نظر آسیب دیدگی یا ناهنجاری بررسی کنید.

4. درایو سخت را بررسی کنید
  • مطمئن شوید که پی اس 4 شما خاموش است.
  • سپس سیم برق AC و سایر کابلهای متصل را قبل از کشیدن درپوش پایه HDD به سمت خارج جدا کنید.
  • پس از برداشته شدن ، هارد را از نظر احتمال آسیب دیدگی بررسی کرده و از قرارگیری صحیح آن در محفظه HDD اطمینان حاصل کنید.
5. تنظیم مجدد کنترلر
  • اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی متصل شده است.
  • دکمه پی اس را روی کنترلر خود فشار دهید و نگه دارید تا چراغ سیستم نارنجی شود.
  • سپس ، دکمه پی اس را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا چراغ سفید شود.
  • ما این روش را آزمایش کرده ایم و می تواند پی اس 4 شما را به درستی راه اندازی کند.

2. چراغ نشانگر قرمز چشمک می زند

چراغ نشانه گر قرمز چشمک می زند

اگر چراغ نشانگر قرمز مدام چشمک می زند مراحل ذکر شده را طی کنید:
  • به آن استراحت دهید: دکمه روشن / خاموش در قسمت جلوی پی اس 4 خود را حداقل به مدت هفت ثانیه لمس کنید ، یا تا زمانی که سیستم بوق بزند و خاموش شود.
    سپس ، منبع تغذیه را قطع کرده و اجازه دهید کنسول برای مدت زمان طولانی یا تا زمانی که به اندازه کافی خنک شود ، استراحت کند ، قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید.
  • فضای کافی به آن بدهید: پی اس 4 خود را در محلی با تهویه مناسب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود فضای کافی برای تنفس دارد ، در صورت امکان از فرش و خدمات مشابه خودداری کنید.
    بعلاوه ، برخی از کاربران گزارش داده اند که قرار دادن کنسول به صورت عمودی به کاهش گرمای بیش از حد کمک می کند (اگرچه نباید این کار را انجام می داد ، با در نظر گرفتن موقعیت دسترسی به هر دو دریچه).

هنگام تعمیر پی اس 4 (PS4) اگر مشکل همچنان ادامه داشت و با هیچ یک از راه حل های بالقوه زیر برطرف نشد، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید یا کنسول خود را مستقیماً به یک فروشگاه رسمی سونی ببرید تا ترتیب تعویض / تعویض را بدهد.

3. پورت یا کابل های HDMI خراب است

برخی از کاربران مشکلات ناشی از حمل و نقل بد و آسیب دیدگی پورت HDMI را در کنسول پی اس 4 گزارش کرده اند. این مشکل ، که منجر به کاهش کیفیت خروجی صدا یا تصویر در تلویزیون می شود، اغلب به دلیل پارگی اتصال ناشی از یک قطعه فلز خم شده در داخل درگاه داخلی HDMI کنسول ایجاد می شود.

اگرچه استدلال برای قطعه خم شده غیر معمول است، اما در واقع پورت را ناسازگار می کند. زیرا قطعه خم شده دیگر نمی تواند به درستی با سیم HDMI متصل شود. علاوه بر این ، گزارش هایی از کابل های HDMI معیوب گزارش شده است که به همین دلیل به سادگی کار نمی کنند.

راه حل ها

اگر هیچ یک از راه حل های بالقوه زیر مشکلی را حل نکرد ، برای تعمیر پی اس 4 (PS4) خود با سونی تماس بگیرید. به محض تأیید مشکل، سونی ظرف چند روز یک کابل تعویض رایگان برای شما ارسال می کند.

  • پورت های HDMI را بررسی کنید: به هر دو پورت HDMI در تلویزیون و پی اس 4 نگاهی بیندازید ، به همراه کابل HDMI هرگونه ناهنجاری یا خرابی آشکار می کنید. در صورت امکان کابلهای جایگزین HDMI را آزمایش کنید.
  • فلز را خم کنید: اگر می توانید قطعه فلزی را که در داخل درگاه HDMI کنسول به سمت بالا خم شده مشاهده کنید ، قطعه آسیب دیده را با استفاده از یک پین یا ابزار کوچک به سمت پایین خم کنید.
  • از کابل HDMI متفاوتی استفاده کنید: اگر از دریافت کابل HDMI معیوب از سونی بدشانسی دارید ، به سادگی از کابل دیگری استفاده کنید یا کابل HDMI بهتری خریداری کنید .

4. میله های آنالوگ دوال شاک 4 آسیب دیده

ما در مورد دوال شاک4 به عنوان یک کنترل کننده پی اس 4 چیزهای زیادی را دوست داریم، اما بالشتک لاستیکی نرم روی میله های آنالوگ آن می تواند هنگام انجام بازی ای که نیاز به حرکات سریع دارد ، مانند Bloodborne ، به راحتی پاره شود. اما فقط به دلیل پارگی لاستیک ، این بدان معنا نیست که شما باید کنترلر را خاموش کنید!

راه حل ها

ممکن است لازم باشد کنترل کننده خود را نیز تمیز کنید. گرد خاک در حین بازی به اطراف دکمه ها و کنترلر نفوذ می کند، بنابراین اگر چند ماه – یا چندین سال – بدون تمیزکاری رفته اید، خرابی دوال شاک 4 شما بخاطر همین است. بنابراین قبل از اینکه دوباره بخواهید کنترلر پی اس 4 خود را همگام سازی کنید، حتماً آن را سرویس کنید.

5. مشکلات USB شبکه پلی استیشن

مشکلات يو اس بي شبکه پلی استیشن

در تعمیر پی اس 4 (PS4) مشکلات اتصال یو اس بی به شبکه رایج شکایت از پی اس 4 است. اغلب به صورت خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 خود را نشان می دهد.

پی سی ان بیشتر از آنچه می خواهیم پایین می آید، اما خوشبختانه معمولاً برای کشش های طولانی مدت پایین نمی آید.

به طور معمول ، خطاهای شبکه را می توان به پی سی ان تحت تعمیر و نگهداری سرویس (کد خطای CE-33991-5) نسبت داد. با این وجود ، خارج از دوره های نگهداری، تعدادی روش وجود دارد که می توانید برای اتصال مجدد به اینترنت به راحتی انجام دهید.

در ادامه راه حل های این مشکل را مشاهده می کنید: 

1. تنظیمات DNS را تغییر دهید

اگر همه دستگاه های دیگر شما در شبکه خانگی شما کار می کنند اما هنوز نمی توانید در پی اس 4 خود متصل شوید ، می توانید تنظیمات DNS خود را تغییر دهید:

  1. ابتدا به تنظیمات شبکه بروید
  2. نوع اتصال خود را که Wi-Fi یا سیمی است ، Custom را انتخاب کنید.
  3. شبکه خود را انتخاب کنید
  4. تنظیمات A آدرس IP متعارف را انتخاب کنید
  5. گزینه  Do not Use  for DHCP Host Name را انتخاب کنید.
  6. یک خط با دو تنظیم مختلف DNS باید ظاهر شود.
  7. Manual را انتخاب کنید.
  8. پس از آن ، DNS اولیه را “8.8.8.8” و DNS ثانویه را “8.8.4.4” تنظیم کنید.
  9. سپس این کنسول باید آزمایشات خود را طی کند و شما را دوباره آنلاین کند.
2. سیستم عامل روتر خود را به روز کنید

 سیستم عامل منسوخ شده اغلب می تواند منجر به مشکلات اتصال شود. به طور معمول ، اطلاعاتی در پایین یا پشت روتر / مودم شما در مورد نحوه بررسی به روزرسانی سیستم عامل وجود دارد.

3. از برق وصل و دوباره برق وصل کنید
  1. پی اس 4 خود را خاموش کرده و آن را از منبع تغذیه جدا کنید.
  2. سپس ، مودم و روتر خود را از برق بکشید.
  3. چند دقیقه صبر کنید و مودم و روتر را دوباره به منبع تغذیه آن متصل کنید.
  4. بعد از بوت شدن و بازگشت آنلاین هر دو ، پی اس 4 خود را دوباره به منبع تغذیه متصل کرده و روشن کنید.
  5. پی اس 4  و شبکه خانگی شما را به طور کامل بازنشانی می کند و می تواند پی اس 4 شما را دوباره آنلاین کند. 
  6. اگر این مراحل کار نمی کند، می خواهید مطمئن شوید که مشکل در پایان سونی نیست.
  7. به وب سایت وضعیت سرویس پلی استیشن Network بروید.
  8. لیستی از تمام ویژگی های ارائه شده و همچنین وضعیت فعلی آنها را مشاهده خواهید کرد.
  9. اگر آنها سبز باشند، آنها در حال کار هستند، در حالی که رنگ های دیگر به این معنی است که مسائل وجود دارد.

6. دیسک به طور خودکار خارج می شود

دیسک به طور خودکار خارج می شود

گزارشات کاربران در مورد عملکرد درایوهای نوری از زمان راه اندازی پی اس 4 در حال مخدوش شدن است. به نظر می رسد برخی از کنسول ها قادر به بیرون بردن دیسک نیستند، در حالی که برخی دیگر با قرار دادن به طور خودکار دیسک ها را خارج می کنند.

حتی برخی از گزارش ها ادعا کرده اند که کنسول به طور مداوم سعی در بیرون انداختن دیسک دارد در حالی که دیسک در آن قرار داده نشده است.

این مسئله عمدتا آزار دهنده مدل های اولیه پی اس 4 است که دارای دکمه های قدرت لمسی و خاموش هستند. هنگامی که دکمه eject را در این مدل ها لمس می کنید، یک قطعه لاستیک به خارج شدن دیسک کمک می کند.

مسئله این است که گرم شدن بیش از حد باعث تورم لاستیک و خارج شدن دیسک ها به طور تصادفی می شود. سونی با جایگزینی سنسورهای لمسی با دکمه های مکانیکی ، این مسئله سخت افزاری را در مدل های بعدی برطرف کرد. اما برای کسانی که مدل اصلی دارند، خطر بیرون زدگی خودکار همچنان وجود دارد.

اگر بعد از انجام راه حل های بالقوه زیر ، مشکل همچنان ادامه داشت ، برای پشتیبانی بیشتر با سونی تماس بگیرید.

رفع اشکال در این مورد: 

1. کنسول را به صورت عمودی قرار دهید

برخی گزارش ها ادعا می کنند که این مسئله بیشتر هنگامی رخ می دهد که پی اس 4 به صورت افقی استراحت کند.
در این صورت ، یک پایه برای کنسول خریداری کنید و سعی کنید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید.

اگر این مسئله ادامه پیدا کند ، ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد و باید جایگزین شود.

2. بیرون بردن دستی دیسک 

اگر کنسول شما قادر به بیرون بردن دیسک نیست ، حداقل هفت ثانیه دکمه روشن / خاموش را در قسمت جلوی پی اس 4 لمس کنید ، یا تا زمانی که سیستم بوق بزند و خاموش شود.

سپس ، سیم برق و سایر کابلهای متصل را جدا کرده و قبل از دنبال کردن آموزش استخراج مشخص شده در سایت پلی استیشن ، صفحه جلوی کنسول را خاموش بلغزانید .

7. حافظه دستگاه پر شده است

جدیدترین سیستم های پلی استیشن 4 حافظه داخلی را تا 1 ترابایت افزایش داده اند. این فضای کافی برای چندین بازی سنگین کافی است. بنابراین شما می توانید بدون نیاز به حذف هر چیزی ، به راحتی از بین چند مورد بازی مورد علاقه خود را نصب کنید.

با این وجود ، برای کسانی که دارای درایو داخلی 500 گیگابایتی هستند، فضای منظم خود را کم می کنید، به خصوص هنگام روزرسانی های بازی، اندازه پرونده های شما را حتی از زمان راه اندازی بزرگتر می کند.

1. یک هارد اکسترنال USB  را  به کنسول خود متصل کنید

 پی اس 4 با هر هارد دیسک سازگار با USB 3.0 کار می کند. نگران نباشید، آن را به یکی از پورت های USB PS4 متصل کرده و گزینه Format as Extended Storage را انتخاب کنید.

2. حافظه داخلی پلی استیشن4 خود را عوض کنید

برای تعمیر پی اس 4 (PS4) هر درایو 2.5 اینچی با فضای ذخیره سازی بین 160 گیگابایت تا 8 ترابایت با سیستم شما کار می کند و شما می توانید بدون لغو ضمانت در پلی استیشن4 آن را عوض کنید.

همچنین می توانید تمام فایلهای ذخیره شده خود را از طریق پلی استیشن پلاس یا درایو فلش در cloud بارگذاری کنید. بنابراین پس از پایان کار می توانید به راحتی آنها را بازیابی کنید.

8. خواندن دیسک و خطاهای برنامه

مشکلات خواندن دیسک که اغلب خود را به عنوان کد خطای CE-35486-6 نشان می دهند، می تواند به معنای آسیب دیدگی دیسک شما باشد. در حالی که خطاهای دیسک های آسیب دیده تأسف آور و نادر است، اما ممکن است. 

  • یک مسئله مشابه در مورد بازیهای بارگیری شده نیز ممکن است رخ دهد (خطای  CE-34878-0)، در این صورت می توان اقدامات مشابهی را برای حل بالقوه مشکل برداشته شود.
  • اگر این مسئله در مورد یک بازی فیزیکی که اخیراً خریداری کرده اید رخ دهد، ممکن است دیسک معیوب باشد و ممکن است بخواهید آن را تعویض یا برگردانید.

در این قسمت به راه حل های این مشکل می پردازیم:

1. چرخه برق

مانند خطای خودکار خروج فوق ، یک چرخه برق ساده می تواند خطاهای خواندن دیسک را حل کند.

کنسول خود را خاموش کنید. تمام سیم ها را از برق بکشید و دکمه روشن / خاموش را به مدت 30 ثانیه پایین نگه دارید.

سپس بگذارید حداقل دو دقیقه بماند تا دوباره همه کابل ها را دوباره وصل کنید و سیستم خود را روشن کنید.

2. نصب مجدد

حتی بازی های فیزیکی نیز روی کنسول شما نصب شده اند. هنگام تعمیر پی اس 4 (PS4) بازی را بیرون آورده و به نماد روی صفحه بروید.

دکمه گزینه ها را در کنترل کننده خود فشار دهید و بازی را از هارد دیسک خود حذف کنید. دیسک را وارد کنید و مراحل نصب باید به طور خودکار آغاز شود ، این نشان می دهد که کنسول شما دیسک را تشخیص می دهد.

برای بازی های دیجیتال که در حال اجرا هستند ، حذف نصب و نصب مجدد برنامه نیز می تواند مشکل را حل کند.

3. پایگاه داده را دوباره بسازید
  1. دیسک مورد نظر را بردارید و کنسول خود را با نگه داشتن دکمه روشن / خاموش روشن کنید تا دو بوق بشنوید.
  2. سپس ، برای تقریباً پنج ثانیه دوباره دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید، که باید کنسول شما را در حالت امن بوت کند.
  3. اکنون ، کنترلر پی اس 4 خود را از طریق USB به کنسول خود متصل کرده و گزینه rebuild database را انتخاب کنید.
  4. این ممکن است فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما ممکن است چند ساعت طول بکشد.
4. جدیدترین به روزرسانی ها را نصب کنید

به روزرسانی سیستم یا برنامه را بررسی کنید. در صورت وجود ، به روزرسانی ها را نصب کرده و کنسول خود را دوباره راه اندازی کنید.

5. سیستم را ریست کنید

گاهی اوقات ریست دستگاه می تواند به کنسولی که به طور مداوم در خواندن دیسک ها و برنامه ها کوتاهی می کند ، کمک کند.

  1. ابتدا مطمئن شوید که از تمام اطلاعات ذخیره شده خود در درایو USB یا cloud پشتیبان تهیه کرده اید.
  2. سپس ، به تنظیمات بروید و تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید.
  3. سیستم شما به تنظیمات اولیه خود باز خواهد گشت.
  4. تمام برنامه های خود را دوباره نصب کنید.
  5. این کار می تواند خطاهای مختلف دیسک و برنامه را مهار کند.

9. یک بازی سیستم خراب کرده است

در اوایل سال 2019 ، Electronic Arts و BioWare بازی آنلاین نقش آفرینی Anthem را منتشر کردند و بازیکنان پلی استیشن 4 با بازی Anthem سیستم خود با مشکلاتی روبرو شدند و ظاهرا باعث قطع کامل عملکرد آن شد.

با این وجود این کاملاً دقیق نیست و راهی وجود دارد که باید مانند حالت عادی به بازی برگردید.

راه حل های این مشکل

  • اگر Anthem سیستم شما را خراب کرد ، با نگه داشتن دکمه روشن / خاموش ، کنسول خود را دوباره در حالت امن بوت کنید تا دو بوق بزند.
  • پس از روشن شدن کنسول ، گزینه  Rebuild Database را انتخاب کنید. با این کار داده های ذخیره بازی شما پاک نمی شوند و اگر دوباره مشکلی پیش آمد و نمی توانید به داده های خود دسترسی پیدا کنید ، مراحل کار را تکرار کنید.
  • BioWare و Electronic Arts به طور فعال در تلاشند تا دلیل اصلی وقوع خرابی ها را کشف کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای به روزرسانی ها مراقب هستید.

10. صدای فن زیاد است

صدای فن زیاد است

اگر صدای فن پی اس 4 شما زیاد است این نکات را دنبال کنید:

راه حل ها:

1. پاک با هوای فشرده:
  • وجود هرگونه تجمع گرد و غبار را در اطراف دریچه ها بازرسی کنید.
  • با استفاده از یک قوطی هوای فشرده، دریچه ها را تمیز کنید.
  • مطمئن شوید که جریان هوا را از کنسول دور کنید. این کمی مشکل است، اما نباید عمیق تر به سیستم وارد شوید.
  • اگر انجام این کار راحت است، می توانید پی اس 4 خود را نیز باز کرده و گرد و غبار داخل آن را تمیز کنید.
  • البته توجه داشته باشید که این یک فرایند پیشرفته است و ضمانت شما را باطل می کند. بنابراین ما آن را برای تازه کارهای سخت افزاری توصیه نمی کنیم.
2. کنسول خود را بالا ببرید:

با خارج شدن گرد و غبار ، کنسول خود را حرکت دهید تا جایی که ممکن است از کف بالاتر باشد. برای اینکه سیستم شما بدون گرد و غبار نباشد. باید یک سطح صاف و مسطح داشته باشید و فاصله زیادی از کف داشته باشد. اگر حیوانات خانگی دارید، مشکل معمولاً بدتر است، بنابراین کنسول خود را به خوبی از حیوانات دور نگه دارید.

3. به آن فضا بدهید:

 مانند چراغ قرمز چشمک زن ، صدای زیاد فن معمولاً از گرد و غبار زیاد و تهویه نامناسب ناشی می شود. کمی فضای اطراف پی اس 4 خود را تمیز کنید تا فن برای مکش هوا نیازی به کار اضافی نداشته باشد.

11. هدفون کار نمی کند

اگر از طریق هدفون متصل به دوال شاک4 چیزی نمی شنوید، مشکلی پیش آمده است. هدست های بلوتوثی کمی مشکل تر هستند.

راه حل ها

  1. هدفون را از برق بکشید و دوباره به برق وصل کنید
  2. تنظیمات هدفون را پیکربندی کنید
    از صفحه اصلی ، تنظیمات> دستگاه ها> کنترل کننده ها را دنبال کنید، سپس  Output to Headphones و  سپس  All Audio را انتخاب کنید. اگر نمی توانید Output to Headphones را انتخاب کنید، دوال شاک4 هدست شما را تشخیص نمی دهد.
  3. جک هدفون را تمیز کنید
    اگر دوال شاک4 هدفون شما را تشخیص نمی دهد، یا اگر هنوز مشکلی دارید، جک هدفون دلیل احتمالی است. جک هدفون را تمیز کنید و با استفاده از یک سواب پنبه و الکل ایزوپروپیل وصل کنید. با استفاده از خلال دندان می توانید خرده ریز یا بقایای دیگری را که ممکن است در داخل کار کرده باشد، با احتیاط آزاد کنید.

سوالات متداول

در این قسمت به بررسی سوالات متداول شما کاربران عزیز در حوزه تعمیر پی اس 4 می پردازیم.

از کجا بفهمم فن PS4 من خراب است یا خیر؟

اولین آزمایش فقط چرخاندن فن و بررسی آزاد بودن چرخش آن است. اکثر فن های خراب دارای پرک هایی هستند که بد می چرخد. اگر آن را بچرخانید و کاملاً آزاد نچرخد ، ممکن است مشکلی داشته باشد.

آیا کنسول PS4 قابل تعمیر است؟

اگر موفق به جدا کردن مشکلی از سخت افزار PS4 شدید ، با پشتیبانی مشتری PlayStation تماس بگیرید. یا کنسول خود را مستقیماً به یک فروشگاه خرده فروشی رسمی سونی ببرید، زیرا بعضاً آنها می توانند تعمیرات یا جایگزینی در محل را ارائه دهند.

ضمانت PS4 چه مدت است؟

یک سال.

چگونه پی اس 4 خود را تمیز کنم؟

  1. کنسول را خاموش کرده و تمام سیم ها و کابل ها را جدا کنید.
  2. با هوای فشرده گرد و غبار را بریزید و قسمت بیرونی را با یک پارچه میکروفیبر خشک پاک کنید.
  3. برچسب های پشت را جدا کرده و سپس پیچ ها را با استفاده از پیچ گوشتی T9 خود جدا کنید.
سخن پایانی

تعمیر تخصصی پی اس فور

دو سوت تعمیر با سابقی زیاد و درخشان در تعمیرات می تواند به شما دوستان عزیز کمک بسیاری کند. در صورت نیاز به تعمیرات پی اس 4 و غیره می توانید با خیالی راحت انجام تعمیرات پی اس 4 و غیره را به ما بسپارید.

برای تعمیر هارد اکسترنال با ما در ارتباط باشید.

Comments